نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ۹۴

0 568

حسابداراپ

سخنگوی دولت به بررسی لایحه بودجه ۹۴ در هیات وزیران اشاره کرد و از افزایش اعتبارات عمرانی ، کاهش هزینه های جاری و افزایش حقوق کارکنان دولت در این لایحه خبر داد.


سخنگوی دولت به بررسی لایحه بودجه ۹۴ در هیات وزیران اشاره کرد و از افزایش اعتبارات عمرانی ، کاهش هزینه های جاری و افزایش حقوق کارکنان دولت در این لایحه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت عصر چهارشنبه این مطلب را بعد از جلسه هیات دولت مطرح کرد و گفت: در جلسه امروز لایحه بودجه ۹۴ مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیات وزیران در جلسه امروز به بررسی لایحه بودجه ۹۴ پرداخت، راجع به بودجه سال آینده گفت: در بودجه ۹۴ در هزینه های جاری نهایت صرفه جویی را دنبال می کنیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در خصوص اعتبارات عمرانی در بودجه، تکمیل طرح های ناتمام و بدهی پیمانکاران را دنبال می کنیم و این، به گونه ای است که اعتبارات عمرانی ۲۰ درصد افزایش می یابد و در هزینه های جاری صرفه جویی می شود.

پندار سیستم

نوبخت خاطر نشان کرد: مهار تورم و افزایش نرخ رشد اقتصادی مثبت دنبال می شود و این مهم مد نظر است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۴ حقوق همه کارکنان دولت به اندازه نرخ تورم افزایش می یابد و با وجود صرفه جویی اعتبارات هزینه ای، افزایش حقوق را دنبال می کنیم؛ دولت با همه محدودیت ها نسبت به افزایش حقوق اقدام خواهد کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه یک سوم از تبصره ها را در هیات وزیران به تصویب رسانده ، گفت: تا اواسط هفته آینده لایحه بودجه در دولت به تصویب می رسد و در وقت قانونی، آن را به مجلس تقدیم خواهیم کرد.

نوبخت در ادامه به جلسه امروز هیات دولت و ارائه گزارشی از سوی وزیر امور خارجه در خصوص مذاکرات اخیر در وین اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت های تیم هسته ای کشورمان ، ریاست جمهوری و هیات وزیران از فعالیت های آنها تشکر کردند.

وی به تحریم های شکل گرفته نسبت به کشورمان اشاره کرد گفت: سومین سال تحریم های ظالمانه کشورهای تحریم کننده به عنوان تحریم های فلج کننده پشت سر گذاشته شده است و در این حال شاهدیم که مرکز آمار ایران اعلام کرده که روند کاهنده نرخ تورم ادامه دارد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: طبق اعلام مرکز آمار نرخ تورم سالانه به ۱۷.۸ دهم درصد تقلیل یافت و تورم ماهانه فقط ۸ دهم درصد بود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.