نرم افزارحسابداری صدگان

نحوه پرداخت حق بیمه بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه اختیاری

4 5,188

حسابداراپ

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد و نیز بیمه شدگان ادامه بیمه به طوراختیاری می توانند برگ پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی را به صورت غیر حضوری(اینترنتی) پرداخت کنند.


پندار سیستم

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سیروس نصیری با اعلام این مطلب افزود: این گروه از بیمه شدگان برای دریافت برگ پرداخت نیازی به حضور در شعبه ندارند، بلکه می توانند فقط با داشتن رمز اینترنتی حق بیمه خود را پرداخت کنند.
وی اظهار داشت: بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد ، بیمه شدگان ادامه بیمه به طور اختیاری وکارگران بیمه شده ساختمانی می توانند با ورود به سامانه برگ پرداخت غیر حضوری به نشانیhttp://samt.tamin.ir  ودرج کد ملی ورمز اینترنتی،  برگ پرداخت حق بیمه را ایجاد و مندرجات آن رامشاهده و صادر و همزمان از طریق درگاههای اینترنتی بانک های رفاه کارگران وملت نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
نصیری خاطر نشان کرد: بیمه شدگان در بخش مربوطه برای انجام این مهم نیاز است مدت پرداخت حق بیمه مورد نظر را بر اساس ماه درج کنند.
وی تصریح کرد: ضروری است بیمه شدگان اختیاری ومشاغل آزاد دقت کنند که مهلت پرداخت حق بیمه هرماه تا آخرین روز ۲ ماه بعد خواهد بود وخارج از این مدت حق بیمه قابل پرداخت نبوده ونیازمند به تمدید قرارداد است.
نصیری تأکید کرد: چنانچه بیمه شده ای به نحوی از انحاء حق بیمه مقرر را در موعد قانونی پرداخت نکند، ارتباط وی با سازمان قطع شده وادامه بیمه پردازی وی موکول به تسلیم درخواست مجدد وموافقت سازمان تأمین اجتماعی وانعقاد قرارداد جدید خواهد بود.
وی افزود: در آینده نزدیک سایر بیمه شدگان گروههای خاص دیگر مانند قالیبافان و… نیز می توانند همانند گروههای موصوف، حق بیمه خود را به صورت غیر حضوری(اینترنتی) پرداخت کنند.



محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. محمد حسنخانی می گوید

    سلام واحترام .بنده دارای ۲۵سال سابقه هستم آیا می توانم ۵سال مانده بیمه خودرا یک جا پرداخت نمایم ۲یا شرایطی پرداخت مابقی چگونه است آیا با همان حقوق که دریافتی داشتم می توانم می تواتم ادادمه دهم لطفا”بنده را راهنمایی نمائید متشکرم

  2. مدیر سایت می گوید

    با سلام و احترام
    لطفا سوالتان را اينجا مطرح كنيد:
    اينجا

  3. حسن بیات می گوید

    سلام, من الان سه ماه است که بیکار شده ام, میخواستم ببینم چگونه میتوانم بیمه خودم را ادامه دهم, و رمز اینترنتی که گفته شد را از کجا میتوانم دریافت کنم؟
    ممنون

  4. محمد می گوید

    با سلام
    من از طریق سایت samt.tamin.ir اقدام به پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد نمودم که مبلغ پرداختی برای یک ماه را زیر سی هزار تومان محاسبه و پرداخت نمودم ولی در شعبه به من گفتند با نرخ ۱۲ درصد بدون سرانه درمان میبایست ماهیانه حدود ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنم. علت این اختلاف چیست؟
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.