نرم افزارحسابداری صدگان

دریافت حق بیمه از سازندگان مسکن مهرساماندهي ميشود.

0 438

حسابداراپ

معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی از اقدامات فوری این سازمان برای ساماندهی دریافت حق بیمه ساختمانی مربوط به مسکن مهر خبر داد.

 

پندار سیستم

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا با اشاره به اینکه اکثر پروژه‌های مسکن مهر در حال اتمام و تحویل به متقاضیان هستند، گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت مقرر شده است که واحدهای اجرایی سازمان تأمین‌اجتماعی،حق بیمه سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی در مورد این پروژه‌ها را بر اساس هر متر مربع ۵۲ هزار ریال محاسبه و دریافت کنند.
وی ادامه داد: قراردادهای مربوط به مسکن مهر که در چارچوب تفاهم نامه‌های سه و چهار جانبه با سازندگان و تعاونی‌های مسکن مهر منعقد شده، اغلب از ابتدای سال ۸۸ شروع و در حال تحویل به متقاضیان هستند.
زدا با بیان اینکه سازندگان و پیمانکاران مسکن مهر با اتمام پروژه‌ها برای طی مراحل قانونی و پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی به سازمان تأمین‌اجتماعی مراجعه می‌کنند، افزود: سازمان تأمین اجتماعی نیز با صدور دستور اداری به تاریخ ۲/۷/۹۳ به تمامی واحدهای اجرایی تابعه دستور داده تا نسبت به دریافت حق بیمه ساختمانی مسکن برای هر متر مربع بر اساس ۵۲ هزار ریال اقدام و مفاصا حساب قرارداد مربوطه را صادر کنند.
وی تصریح کرد: با صدور این دستور اداری در صورت مراجعه هر یک از سازندگان مسکن مهر وارائه مدارک مربوطه، واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور در حداقل زمان با سازندگان مسکن مهر همکاری لازم را انجام داده ومفاصا حساب قرار داد منعقده را صادر خواهند کرد و با این اقدام سازمان تأمین اجتماعی نیز در خروج از تورم رکودی و جلوگیری از افزایش قیمت مسکن و همچنین ثبات اشتغال نیروی کار شاغل در بخش ساختمانی همراه دولت خواهد بود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.