نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته

0 576

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با افزایش یکساله معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته موافقت کردند.


محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی، امروز بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس درخصوص لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم و اصلاحات بعدی آن را مورد بررسی قرار دادند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی افزود: از مهمترین موارد مطروحه در این جلسه افزایش معافیت برای سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بود.

پندار سیستم

وی ادامه داد: در بند ۳۳ ماده ۱۳۲ آمده که به منظور تشویق و افزایش سرمایه گذاری های اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته، ویژه اقتصادی، شهرکهای صنعتی و سایر مناطق، سرمایه گذاران با برخورداری از معافیت های مالیاتی، مورد حمایت قرار گیرند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بر همین اساس معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته از ۵ به ۶ سال و در شهرک های صنعتی نیز از ۳ به ۴ سال افزایش یافت که از ابتدای سال ۹۴، هرگونه سرمایه گذاری در این مناطق با معافیت های افزایش یافته همراه خواهد بود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس افزود: این موضوع اکنون در کمیسیون تصویب و بزودی به صحن مجلس ارسال خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.