- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

اطلاعيه سازمان امور مالياتي براي ارتقاء سلامت نظام اداري

سازمان امور مالياتي کشور با صدور اطلاعيه اي از هموطنان گرامي خواست در صورت مشاهده هرگونه نقض قوانين، بروز فساد، ارتشاء، اختلاس، جعل و يا ديگر تخلفات اداري مراتب را از طريق سامانه پاسخگويي و رسيدگي به شکايات به اين سازمان اطلاع دهند.


به گزارش رسانه مالياتي ايران، متن کامل اطلاعيه به اين شرح مي باشد:

« با توجه به لزوم ارتقا سلامت نظام اداري و تحقق همه جانبه مبارزه با فساد اداري و اقتصادي، سازمان امور مالياتي کشور از عموم هموطنان عزيز تقاضا مي نمايد چنانچه در زمينه هاي نقض قوانين، عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي، بروز فساد و جرايمي نظير ارتشاء، جعل، اختلاس يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي دارند، مراتب را به سامانه پاسخگويي و رسيدگي به شکايات سازمان امور مالياتي کشور به نشاني WWW.INTAMEDIA.IR ارسال نمايند تا برابر مقررات به آن رسيدگي شود.

بديهي است ارائه اطلاعات و شکايات با مراجعه حضوري به نمايندگان دادستاني انتظامي مالياتي و يا دفاتر حراست مستقر در ادارات امور مالياتي و همچنين از طريق مکاتبه، دورنگار، تماس تلفني (تلفکس ۳۳۹۶۷۸۱۱ دادستاني انتظامي مالياتي و تلفن ۳۹۹۰۳۷۵۷ دفتر مرکزي حراست سازمان) و مرکز ارتباط مردمي سازمان به شماره ۱۸۲۲ نيز امکان پذير است.

خاطر نشان مي سازد اسامي شهرونداني که مبادرت به ارائه شکايت و يا اطلاع رساني در زمينه هاي مذکور مي نمايند، محفوظ خواهد بود.»