نرم افزارحسابداری صدگان

توقف ماليات علي‌الرأس (توافقي) در سال ۹۴

0 572

حسابداراپ

وزير اقتصاد با بيان اينكه نفت، ارز و سود بانكي سه منشأ فساد است، از وعده توقف ماليات علي‌الرأس (توافقي) در سال ۹۴ خبر داد و گفت: سال جاري بودجه با كسري مواجه نخواهد شد، اين در حالي است كه معاونت برنامه‌ريزي رئيس جمهور نيز از آمادگي دولت براي كاهش قيمت نفت در بودجه سال ۹۴ خبر داد.


به گزارش «جوان» وي با بيان اينكه مواردي داشتيم كه فرد بيش از هزار تا ۲ هزار ميليارد تومان به نظام بانكي بدهكار بوده است، گفت: همين موردي كه اخيراً مجازات و اعدام شد بدهي ۲ تا ۵/۲ هزار ميلياردي به نظام بانكي داشت. طيب‌نيا با تأكيد بر افزايش هزينه تخلف براي متخلفان گفت: اگر هزينه تخلف بالا برود و متخلفان بدانند كه چه جرايمي در انتظارشان هست، طبيعي است كه كاهش تخلفات را در نظام اداري شاهد خواهيم بود.

پندار سیستم

وزير امور اقتصادي و دارايي در كنار عامل فوق، با اشاره به اينكه استفاده از روش‌هاي جديد نيز مي‌تواند تأثير قابل ملاحظه‌اي در مبارزه با فساد داشته باشد، تصريح كرد: طرح جامع مالياتي در سازمان مالياتي در حال اجراست و آقاي عسكري قول داده‌اند تا پايان سال بعد اين نظام در تمام كشور اجرايي شود؛ با اجرايي شدن اين طرح اطلاعات كامل و شفاف نسبت به مؤديان مالياتي خواهيم داشت و سيستم علي‌الرأس و ارتباط مستقيم بين مؤديان و مميزيان مالياتي از بين مي‌رود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.