نرم افزارحسابداری صدگان

بنگاه های تولیدی مشمول بخشودگی جرایم مالیاتی می شوند.

0 645

حسابداراپ

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بنگاه های تولیدی مشمول بخشودگی جرایم مالیاتی می شوند.


پندار سیستم

به گزارش  از فارس، بهادر بهمنی با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح از چند روز پیش آغاز شده و بنگاه های تولیدی شش ماه فرصت دارند تا با پرداخت دیون دولتی خود از بخشودگی جرایم مالیاتی بهره مند شوند.
وی افزود: بسته های حمایتی از تولیدکنندگان با ابلاغ دستورالعمل جدید مالیاتی مودیان بدهکار آغاز شده است.
بهمنی با بیان اینکه این بسته حمایتی در راستای تصویب نامه هیئت وزیران برای مودیان محترم مالیاتی به خصوص واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است، بیان داشت: سازمان امور مالیاتی کشور این تصویب نامه از زمان ابلاغ به مدت شش ماه عملیاتی خواهد کرد.
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس این تصویب نامه در صورتی که مودیان مالیاتی به خصوص واحدهای تولیدی دارای مجوز که مجوز آنها توسط مراجع ذی صلاح صادر یا تایید شده باشد اصل مالیات خود را پرداخت کنند در اجرای ماده ۱۹۱ قانون مالیات های مستقیم تمام یا قسمتی از جرایم آنها بخشوده می شود.
وی تصریح کرد: از مودیان محترم مالیاتی درخواست می کنم تا هرچه سریع تر برای استفاده از این تسهیلات مالیاتی درخواست کتبی خود را به نزدیک ترین شعب مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری تحویل دهند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.