- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

لایحه تمدید قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تقدیم مجلس شد.

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به دکتر لاریجانی، لایحه تمدید قانون [1] ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد را تقدیم مجلس کرد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در نامه‌ای به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس، لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

در متن نامه آمده است:

لایحه «تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» که به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در جلسه ۲۶/۵/۱۳۹۳ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی تقدیم می‌شود.

در مقدمه این لایحه آمده است:

«نظر به این که مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد –مصوب ۱۳۹۰- در شرف پایان است و به منظور جلوگیری از بروز خلأ قانونی، لایحه زیر جهت طی تشریفات قانونی تقدیم می گردد:

لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد –مصوب ۱۳۹۰- از تاریخ انقضای مهلت اجرای آزمایشی قانون مذکور به مدت سه سال تمدید می‌گردد.