نرم افزارحسابداری صدگان

اخبار امروزشاخص بورس

0 683

حسابداراپ

با اتمام ساعات معاملات روز یکشنبه ۹۳.۰۶.۲ شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با ۲۶۹ واحد کاهش به رقم ۵۳۹۷۴ واحد رسيد. همین وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت ۵۴۲ واحد افت عدد ۱۴۵۸۵۹ واحد را تجربه كرد. شاخص كل بورس نيز در روز جاري با ۳۳۸ واحد کاهش به رقم ۷۳۵۲۹ واحد رسيد.

همچنین در این روز “رمپنا” با ۵ واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل “فولاد” با ۶۱ واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با ۰.۲۰ واحد افزایش به رقم ۸۰۵ واحد رسید.

پندار سیستم

در این شرایط امروز “میدکو” با ۰.۶۶ واحد رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر مثبت را برجا گذاشت و در مقابل “ذوب” با ۰.۴۳ واحد کاهش آن، بیشترین تأثیر منفی را بر این نماگر در پی داشت.

گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم ۲۰۴۴ میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم ۲۴۴۷ میلیارد ریال رسید.

شاخص بورس طی معاملات روز جاری نیز دومین افت خود در هفته جاری را تجربه کرد بطوریکه طی معاملات امروز کاهش بیش از ۳۳۸ واحدی ماحصل فعالیت بازار سرمایه و نمایش آن بر روی این نماگر بود. امروز بزرگان بورس در تمامی گروه های مطرح شاخص را به پایین کشیدند تا همچنان روند بازار و در مسیر نزولی حفظ شود.

منبع:بورس نيوز



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.