نرم افزارحسابداری صدگان

اخبارامروزشاخص بورس

0 401

حسابداراپ

با اتمام ساعات معاملات روز یکشنبه ۹۳.۰۶.۰۹ شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با ۱۴۳ واحد افت به رقم ۵۳۳۷۵ واحد رسيد. همین وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت ۱۷۷ واحد کاهش عدد ۱۴۴۶۶۶ واحد را تجربه كرد. شاخص كل بورس نيز در روز جاري با ۱۶۳ واحد افت به رقم ۷۲۷۷۸ واحد رسيد.

همچنین در این روز “تاپیکو” با ۱۶ واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل “فارس” با ۲۹ واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با یک واحد افت به رقم ۸۰۸ واحد رسید.

پندار سیستم

در این شرایط امروز “مارون” با ۰.۵۸ واحد رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر مثبت را برجا گذاشت و در مقابل “جم” با یک واحد کاهش آن، بیشترین تأثیر منفی را بر این نماگر در پی داشت.

گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم ۷۴۹ میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم ۵۷۴ میلیارد ریال رسید.

بزرگان بورس امروز هم شاخص را به سراشیبی بردند، امروز هم بازار سرمایه رمقی نداشت اما نسبت به معاملات روز گذشته جو داخلی بورس بهتر بود، حالا جو داخلی یعنی چی؟ یعنی کاری به شاخص نداریم هرچقدر که می خواهد می تواند افت کند ولی جو عمومی بازار سرمایه با روند شاخص تفاوت دارد و می شود در همین بازار با شاخص منفی، سهام سودآور پیدا کرد.

منبع:بورس نيوز



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.