نرم افزارحسابداری صدگان

اخذ مالیات از زمین های خالی تعين تكليف شود.

0 444

حسابداراپ

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تاخیر در بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در موضوع مسکن گفت: دلیلی ندارد وقتی کشور به تولید مسکن نیاز دارد موضوع تعیین تکلیف اخذ مالیات از زمین های خالی به تعویق بیافتد.


علیرضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره وام ۸۰ ملیون تومانی خرید مسکن گفت: در پرداخت تسهیلات بانکی مسکن باید دقت شود به دلیل اینکه ممکن است این کار خرید خانه را برای متقاضیان واقعی دشوارتر کند.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پذیرفت پرداخت وام ۸۰ میلونی مسکن به نام متقاضیان خرید خانه بوده اما این موضوع به کام سرمایه داران و محتکران مسکن است.

پندار سیستم

خسروی تصریح کرد: در افزایش وام مسکن باید به واقعیت ها جامعه توجه شود به دلیل اینکه درآمد اکثریت خانوارهای ایرانی به صورتی است که توان پرداخت اقساط و سودهای بالای وام های کلان مسکن را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان جمعیت بالای جوان کشور به مسکن نیاز دارد، گفت: مسکن پاشنه آشیل دولت قبلی بود بنابراین باید دولت یازدهم به تامین مسکن خانوارهای ایرانی توجه بیشتری کند و این موضوع مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

خسروی افزود: خارج کردن  بازار مسکن از رکود با گرانی قیمت خانه کار صحیحی نخواهد بود بنابراین باید در این زمینه ملاحظات اقتصادی رعایت شود.

وی گفت: واقعا دلیل تاخیر در بررسی لایحه اصلاح مالیات های مستقیم در موضوع مسکن مشخص نیست این در حالی است که با تعیین تکلیف مالیات بسیاری از زمین ها و خانه های خالی بازار مسکن ساماندهی می شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.