نرم افزارحسابداری صدگان

اخبار امروز شاخص بورس/اولین تجربه صعود پس از ماه رمضان

0 503

حسابداراپ

با اتمام ساعات معاملات روز دوشنبه ۹۳.۰۵.۱۳ شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با ۶۵ واحد افزایش به رقم ۵۵۳۳۰ واحد رسيد. همین وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت ۶۱ واحد رشد عدد ۱۴۵۱۳۹ واحد را تجربه كرد. شاخص كل بورس نيز در روز جاري با ۷۱ واحد افزایش به رقم ۷۴۷۰۹ واحد رسيد.

همچنین در این روز گسترش نفت و گاز پارسیان با ۲۱ واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل بانک پاسارگاد با ۱۹ واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با ۱ واحد افزایش به رقم ۷۹۲ واحد رسید.

پندار سیستم

در این شرایط امروز سهامی ذوب آهن اصفهان با ۰.۲۷ واحد رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر مثبت را برجا گذاشت و در مقابل نفت ایرانول با ۰.۱۷ واحد کاهش آن، بیشترین تأثیر منفی را بر این نماگر در پی داشت.

گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم ۱۰۲۶ میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم ۵۲۸ میلیارد ریال رسید.

شاخص کل امروز اولین صعود خود را پس از پایان ماه مبارک رمضان تجربه کرد، هرچند که رشد حدود ۷۱ واحدی آن بسیار ناچیز بود و مانع از آن شد تا نماگر بازار سرمایه از مدار ۷۴ هزار واحدی عبور کند.

منبع:بورس نيوز



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.