نرم افزارحسابداری صدگان

چارتي نه بنيادي سهام بخريد.

0 374

حسابداراپ

به اعتقاد بنده چشم انداز بازار سرمایه طی سال ۹۳ مثبت می باشد بطور کلی پیش بینی می گردد که روند بازار سرمایه مثبت توأم با شیب کند و رو به صعود باشد.


پندار سیستم

شاخص کل بورس طی روز گذشته با رشد ۱۱۰۸ واحدی به کانال ۷۳ هزار واحد رسید. به نظر می رسد مجموع اخبار مثبت مبنی بر حمایت دولت از بازار سهام، منجر شد طی روز گذشته تقاضا در بازار افزایش یابد و شاهد رشد قیمت سهام باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، عجمی، عضو هیأت مدیره کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: به اعتقاد بنده چشم انداز بازار سرمایه طی سال ۹۳ مثبت می باشد بطور کلی پیش بینی می گردد که روند بازار سرمایه مثبت توأم با شیب کند و رو به صعود باشد.

عجمی تصریح کرد: به نظر می رسد وضعیت بازار سرمایه با توجه به اخبار مثبت از جمله حمایت مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت، رویکرد جدید مجلس و کمیسیون اقتصادی به بازار سرمایه، پیشروی مثبت در مذاکرات و امکان رسیدن به توافق نهایی، حمایت وزیر اقتصاد از بازار سرمایه و همچنین اخبار مثبت موجود در صنعت پتروشیمی با شرایط مطلوبی همراه باشد.

عضو هیأت مدیره کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان عنوان کرد: به نظر بنده بازار سرمایه با توجه به رکود در سایر بازارهای رقیب همچنان ارجح ترین بازار از نظر میزان بازدهی می باشد علاوه بر این بازار سرمایه با توجه به مزیت ورود جهت سرمایه گذاری با حجم پایین، نسبت به سایر بازارها دارای برتری است.

وی در خاتمه افزود: توصیه بنده به سهامداران این است که در شرایط کنونی سهامی را که از نظر بنیادی قوی هستند خریداری کنند و دنبال تحلیل های تکنیکال نروند. همچنین پیش بینی می گردد که حصول توافق نهایی مذاکرات تأثیر مثبت و محسوسی بر وضعیت بازار سرمایه بگذارد. با توجه به حجم مطلوب معاملات طی روز گذشته چنانچه حجم معاملات، همین روال را طی روزهای آتی داشته باشد می توان به وضعیت بازار سرمایه امیدوار بود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.