نرم افزارحسابداری صدگان

خبرهای خوش درباره معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان

0 643

حسابداراپ

 احمد کمالی‌نژاد، معاون دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه معافیت مالیات ناشران و کتابفروشان، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته به‌گونه‌ای که می‌توان با صراحت گفت خبرهای خوبی در انتظار این حوزه است.

پندار سیستم

 

به گزارش بنکر، کمالی‌نژاد، اظهار کرد: تمامی سوابق مالیاتی ناشران و کتابفروشان، مذاکرات انجام شده در این حوزه، صورت جلسه‌‌های موجود، نامه‌هایی که میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور مالیاتی کشور مبادله شده‌اند و برنامه‌های پیشنهادی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در زمینه معافیت مالیات‌ها را در اختیار خانم لادن حیدری، مدیرکل دفتر حقوقی وزارت ارشاد قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: خانم حیدری در این زمینه و با هدف به نتیجه رسیدن در موضوع معافیت مالیات ناشران و کتابفروشان، چندین جلسه با سازمان امور مالیاتی کشور برگزار کرده است. همچنین جلسه‌های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد؛ به گونه‌ای که بی شک در آینده نزدیک خبرهای خوبی در این زمینه شنیده خواهد شد.
معاون دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: علاوه بر آن سه‌شنبه هفته جاری(۳۱ تیرماه) جلسه‌ای میان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و مسوولان حوزه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با موضوع معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان برگزار خواهد شد.
کمالی‌نژاد توضیح داد: مقرر شده است در این جلسه تصمیم‌گیری جدی و قطعی درباره معافیت مالیات ناشران و کتابفروشان اتخاذ شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.