نرم افزارحسابداری صدگان

تأکید رئیس سازمان بورس بر ثبات قوانین در حوزه بورس

0 665

حسابداراپ

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس سازمان بورس در جلسه غیرعلنی مجلس خواستار ثبات قوانین در ارتباط با این سازمان شد و تأکید بر حمایت از صندوق توسعه بازار از دیگر پیشنهادات وی در جلسه امروز با نمایندگان بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس (۲۲ تیرماه ۹۳) اظهار داشت: رئیس سازمان بورس با حضور در جلسه غیرعلنی امروز مجلس توضیحاتی را در ارتباط با دلایل وضعیت بازار سرمایه در ماه‌های اخیر، ریزش قیمت‌های سهام و کاهش شاخص بورس توضیحاتی را ارائه کرد و مباحث لازم در این زمینه صورت گرفت.

پندار سیستم

وی افزود: صالح‌آبادی همچنین در این جلسه پیشنهادات خود را در خصوص داشتن یک بازار سرمایه متناسب با شرایط اقتصادی کشور که بتواند به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کند، ارائه کرد که عمده مباحث در این باره مربوط به ثبات قوانین و مقررات در این زمینه بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به بازارهای موازی، سازمان پول و نرخ سپرده‌های بانکی نیز از دیگر مسائلی بود که به آن اشاره و مباحثی در خصوص آنها مطرح شد.

پورابراهیمی تصریح کرد: لزوم حمایت از صندوق توسعه بازار و حمایت از فعالیت این صندوق از دیگر مسائل مطروحه بود که پیشنهاداتی نیز در این حوزه ارائه شد تا از منابع صندوق توسعه ملی به صورت سپرده در این صندوق منابعی ایجاد شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.