نرم افزارحسابداری صدگان

سقف ممنوع الخروجی بدهکاران مالیاتی اضافه شد.

0 664

حسابداراپ

سقف بدهی مالیات ممنوع‌الخروجی‌ها افزایش یافت. معاون سازمان امور مالیاتی در نشست خبری از افزایش سقف بدهی مالیات‌ ممنوع‌الخروج‌ها خبر داد و گفت:

برای تولیدی‌ها تا سقف ۵۰۰ میلیون، اشخاص حقوقی غیرتولیدی تا سقف ۱۰۰ میلیون و حقیقی ۱۰ میلیون تومان تعیین شد
حسین وکیلی، معاون سازمان امور مالیاتی امروز در نشست خبری مجموع مالیات وصول شده طی سه ماهه ابتدای امسال را ۱۰ هزار ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
او همچنین از افزایش سقف میزان مالیات‌های ممنوع الخروج‌های مالیاتی خبر داد و گفت: از این پس برای تولیدی‌ها تا ۵۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی غیرتولیدی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقیقی ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

پندار سیستم

او اعلام کرد: مهلت ارائه فهرست ماده ۱۶۹ مکرر سال ۹۱، ۹۲ و سه ماهه ابتدایی سال ۹۳ برای آخرین بار تا پایان شهریورماه امسال تمدید شد.
به گفته او تاکنون ۴۲۱ هزار و ۹۸ اظهارنامه الکترونیکی دریافت شده که از رشد ۱۰ برابری در مقایسه با سال گذشته حکایت می‌کند.
او همچنین گفت: تاکنون پیش ثبت‌نام ۳ میلیون ۳۱۰ هزار مودی مالیاتی انجام شده که یک میلیون ۶۰۰ هزارتای آن به دلیل اشکالات که در ثبت‌نام داشته‌اند مردود شده است.
او گفت: امسال تمامی اظهارنامه‌‌های مالیاتی به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام خواهد شد و پرداخت کاغذی حذف شده است ضمن اینکه لازمه اضهارنامه الکترونیکی پیش ثبت‌نام است.
منبع: نسيم آنلاين

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.