- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

پرداخت الکترونيکي ماليات فراهم شد.

 امکان پرداخت الکترونيکي ماليات از طريق عابر بانک ها يا مراجعه به بانک ها فراهم شده است.


قائم مقام سازمان امور مالياتي کشور از فراهم شدن امکان پرداخت الکترونيکي ماليات خبر داد. همچنین این امکان از طريق عابر بانک ها يا مراجعه به بانک ها نیز فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدقاسم پناهی از پرداخت الکترونيکي ماليات به عنوان خدمتي جديد در سال جاري خبر داد. قائم مقام سازمان امور مالياتي کشور با بيان اينکه امسال اظهارنامه مالياتي [1] صرفا به صورت الکترونيکي صورت مي پذيرد اظهارداشت: در راستاي ارائه خدمات مناسب و تسهيل در پرداخت ماليات، امکان پرداخت الکترونيکي ماليات نيز فراهم شده است.

پناهی تصريح کرد: موديان محترم مي توانند با ارائه اظهارنامه مالياتي از طريق سامانه WWW.TAX.GOV.IR و پس از اخذ کد رهگيري از سامانه مذکور، ماليات مربوطه را نيز به صورت الکترونيکي پرداخت نمايند.

قائم مقام سازمان امور مالياتي کشور خاطرنشان کرد: بديهي است مودياني که در هر صورت امکان پرداخت اينترنتي ماليات را ندارند نيز مي توانند از طريق عابر بانک ها يا مراجعه به بانک ها نسبت به پرداخت ماليات خود اقدام نمايند.

وی تاکید کرد: با اجراي اين خدمت نيازي به حضور موديان به ادارات مالياتي نیست. وي افزود: در راستاي تحول در ارائه خدمات به موديان محترم مالياتي در سال جاري با اخذ کد رهگيري از سامانه مذکور، نيازي به ارسال نسخه کاغذي اظهارنامه مالياتي نيست و اخذ کد رهگيري به منزله تسليم اظهارنامه مالياتي است.