نرم افزارحسابداری صدگان

مشکل صنف آهن فروشان با سازمان امور مالیاتی حل نشده است.

0 776

حسابداراپ

 جلسه ویژه آهن فروشان با مسئولان امور مالیاتی برای حل مشکل مالیات بر ارزش افزوده اعضای این صنف در استانداری تهران برگزار می شود.


 رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان آهن و فولاد از برگزاری جلسه ویژه آهن فروشان با مسئولان سازمان امور مالیاتی در شنبه آینده خبر داد.

پندار سیستم

محمد آزاد در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از جلسه ویژه آهن فروشان با مسئولان امور مالیاتی برای حل مشکل مالیات بر ارزش افزوده اعضای این صنف در استانداری تهران خبر داد و اظهار داشت: هنوز مشکل صنف آهن فروشان با سازمان امور مالیاتی حل نشده است.

وی افزود: فروشندگان آهن و فولاد چندین بار اعتراضات خود را به سازمان امور مالیاتی و شخص آقای عسگری در خصوص تعیین مالیات بر ارزش افزوده مطرح کرده‌اند اما این سازمان هنوز تصمیمی را برای حل این موضوع نگرفته است.

به گزارش تسنیم، پیش از این آزاد در گفت و گو با تسنیم اعلام کرده بود که علی رغم آنکه سازمان امور مالیاتی با برخی از اصناف در حوزه مالیات بر ارزش افزوده به توافقاتی دست پیدا کرده است اما در بخش آهن و فولاد هنوز این مشکل نشده است.

به اعتقاد رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان آهن و فولاد، سازمان امور مالیاتی از فروشندگان آهن درخواست فاکتور خرید می کند در حالی که اکثر فروشندگان آهن امکان خرید کالاهای خود را از بورس کالا ندارند و نیاز خود را از طریق واسطه گران تأمین می کنند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.