نرم افزارحسابداری صدگان

بررسي بندهايي ديگرلايحه اصلاح قانون مالياتهاي مستقيم/تخصیص یک درصد از درآمدهای مستقیم به شهرهای کم جمعیت

0 577

حسابداراپ

امروز اعضای کمیسیون ماده ۶۴، ۱۳۲، ۴۱ ، ۱۴۷، ۱۶۹ ، ۲۸۰، ۲۸۲ و ۲۸۳ را بررسی  کردند که تمامی آنها نیز رای آوردند، تنها چند مواد الحاقی باقی ماند که به دلیل کمبود وقت به جلسه آینده موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز در مورد بندهای ‌ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه اصلاح قانون مالیاتی رای گیری صورت گرفت و تمام بندها رای آوردند.

پندار سیستم

  رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون اقتصادی بیان داشت: امروز اعضای کمیسیون ماده ۶۴، ۱۳۲، ۴۱ ، ۱۴۷، ۱۶۹ ، ۲۸۰، ۲۸۲ و ۲۸۳ را بررسی  کردند که تمامی آنها نیز رای آوردند، تنها چند مواد الحاقی باقی ماند که به دلیل کمبود وقت به جلسه آینده موکول شد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بندهای تصویب شده گفت: این بندها در رابطه با تعیین ارزش معاملاتی املاک، درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی ناشی از فروش هر نوع ساختمان ، نقل و انتقال و واگذاری املاک، مالیات درآمد ابرازی واحدهای تولیدی، معدنی، خدماتی، اشخاص حقوقی غیردولتی، تشویق افزایش سرمایه گذاری، معافیت و مشوق های مالیاتی،سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته و معافیت های مالیاتی، درآمد حاصل از صادرات خدمات و کالاهای غیر نفتی و محصولات کشاورزی و نرخ مالیات صفر بر آنها بود.

وی تصریح کرد: ماده ۱۶۹ نیز در رابطه با سامانه اطلاعاتی و استفاده از کد اقتصادی بود، همچنین مقرر شد که یک درصد از درآمدهای مالیاتهای مستقیم به شهرداریها، دهیاری ها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵۰ هزار نفر اختصاص یابد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.