نرم افزارحسابداری صدگان

الزامي براي ارائه نسخه كاغذي اظهارنامه مالياتي نيست.

2 477

حسابداراپ

رييس کل سازمان امور مالياتي کشور، گفت: در صورتيکه موديان اقدام به ارائه الکترونيکي اظهارنامه مالياتي و دريافت کد رهگيري از سامانه نمايند، ضرورتي ندارد براي تحويل نسخه کاغذي به ادارات مراجعه کنند.


پندار سیستم

به گزارش رسانه مالياتي ايران، علي عسکري با بيان اين مطلب ، گفت: به منظور تکريم موديان محترم مالياتي، سامانه عمليات الکترونيکي موديان مالياتي سازمان امور مالياتي کشور به نشاني WWW.TAX.GOV.IR در خردادماه آماده دريافت اظهارنامه مالياتي بصورت الکترونيکي مي باشد.

وي تصريح کرد: بر اساس تصميم سازمان امور مالياتي کشور در سال جاري، ارائه الکترونيکي اظهارنامه مالياتي و دريافت کد رهگيري از سامانه، به منزله تسليم اظهارنامه به واحد مالياتي بوده و ضرورتي براي مراجعه حضوري به ادارات مالياتي و تحويل نسخه کاغذي آن وجود ندارد.

رييس کل سازمان امور مالياتي کشور خاطرنشان کرد: موديان محترم مي توانند ضمن ارائه الکترونيکي اظهارنامه، ماليات خود را نيز به صورت الکترونيکي پرداخت کنند.


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. حامی می گوید

    سلام.آیا کسانی که امضای دیجیتال ندارند نیز بادریافت کد رهگیری نیازی به ارسال نسخه کاغذی نیست ؟ با توجه به اینکه در متن راهنمای تکمیل اظهارنامه آمده است “پس از چاپ اطلاعات ، اظهارنامه را مهرو امضا نموده و به اداره امور مالياتي مربوطه تحويل دهيد”

  2. علي می گوید

    جناب حامی
    برای عملکرد سال ۱۳۹۲ ، صاحبان مشاغل ( اشخاص حقیقی ) و اشخاص حقوقی پس از ارسال اظهارنامه و دریافت کد رهگیری نیازی به تسلیم نسخه کاغذی آن به واحد مالیاتی نخواهد بود .
    توجه داشته باشیم اظهارنامه املاک همچنان پس از تکمیل و ارسال و دریافت کد رهگیری بایستی در موعد مقرر به واحد مالیاتی تسلیم گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.