نرم افزارحسابداری صدگان

ازمزد ۹۳ هم شکایت میشود.

0 542

حسابداراپ

 در شکایت مزد۹۲ چیزی فراتر از اجرای ماده ۴۱ قانون کار را درخواست نکرده بودیم.


پندار سیستم

 دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با اشاره به اینکه طی روزهای آینده شکایت از مزد ۹۳ به دیوان عدالت اداری داده می‌شوددر گفت‌وگوبا خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیمدرباره آخرین وضعیت شکایت از مزد ۹۲ کارگران گفت: بر اساس آخرین بررسی‌هایی که از دیوان عدالت اداری داشتیم مقرر شد اعتراض شورای اسلامی کار استان تهران درحضور مشاوران دیوان مورد بررسی قرار گیرد.

حبیبی با بیان اینکه اگر قرار باشد رای در دیوان عدالت مجددا بررسی شود باید در دیوان تخصصی دیوان بررسی شود گفت:در بخشی از این نامه نسبت به رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم و به چرخش ۱۰۰ درصدی وزارت کار به حمایت از کارفرمایان از دهه ۷۰ به جای حمایت از نیروی کار که وظیفه اصلی اوست اشاره کردیم (در قالب تفسیر به رای قوانین و تصویب بخشنامه و آئین نامه هایی که موجب بد اجرایی شدن قانون به نفع کارگران می شود). به همین دلیل خواستار بررسی مجدد دستمزد شده‌ایم.
این فعال کارگری ادامه داد: حتی اگر دیوان عدالت اداری نسبت به شکایت مزد ۹۲ کارگران نظر مثبت دهد باز هم نسبت به مزد ۹۳ اعتراض خواهیم کرد. هنوز هم امیدواریم دیوان عدالت اداری رای مثبت خود را درباره شکایت از تخلف دستمزدی سال گذشته صادر کند، اما به موازات پیگیری شکایت از مزد ۹۲، شکایت از مزد ۹۳ را نیز کلید خواهیم زد که طی روزهای آینده این شکایت را به دیوان ارسال می‌کنیم.
دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران افزود:در شکایت خود چیزی فراتر از اجرای ماده ۴۱ قانون کار را درخواست نکرده بودیم و دلیل هیئت تخصصی دیوان مبنی بر اینکه اگر رای مثبت به این شکایت داده شود، کارخانجات تعطیل و بسیاری از کارگران تعدیل خواهند شد را قبول نداریم.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.