نرم افزارحسابداری صدگان

ملاک استفاده از خدمات تأمین‌ اجتماعی شناسنامه زمان تشکیل پرونده بیمه مي باشد

0 730

حسابداراپ

تاریخ تولد مندرج در شناسنامه اولیه‌ای که بیمه‌شدگان اصلی و یا تبعی در بدو بیمه‌شدن به شعب تأمین‌اجتماعی ارائه می‌کنند، ملاک عمل خواهد بود و هرگونه تغییری که پس از تصویب این قانون در تاریخ تولد بیمه‌شدگان انجام شود، لحاظ نمی شود.


مدیرکل امور فنی مستمری‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت ملاک تشخیص سن برای برخورداری از مزایای تأمین‌ اجتماعی، شناسنامه‌ای است که در بدو بیمه‌شدن به این سازمان ارائه شده یا می‌شود.

پندار سیستم

به گزارش ایلنا، «منصور آتشی» با اعلام این مطلب اظهار کرد: هرگونه تغییراتی که پس از آن در شناسنامه بیمه‌شده روی دهد برای سازمان تأمین‌اجتماعی معتبر نخواهد بود.

وی تصریح کرد: افراد تحت‌تکفل بیمه‌شده نیز مشمول این قانون هستند.

آتشی با بیان اینکه سن افراد در احراز از شرایط قانونی پرداخت مستمری بازنشستگی و بازماندگان مؤثر است، تأکید کرد: قانون مزبور در تاریخ ۸ آبان ۷۹ به قانون تأمین‌ اجتماعی الحاق و از‌‌ همان تاریخ نیز اجرا شد، بنابراین تاریخ تولد مندرج در شناسنامه اولیه‌ای که بیمه‌شدگان اصلی و یا تبعی در بدو بیمه‌شدن به شعب تأمین‌اجتماعی ارائه می‌کنند، ملاک عمل خواهد بود و هرگونه تغییری که پس از تصویب این قانون در تاریخ تولد بیمه‌شدگان انجام شود، لحاظ نمی شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.