نرم افزارحسابداری صدگان

لیست ورزشکاران بدهکار مشخص شد.

0 544

حسابداراپ

 لیست ورزشکاران بدهکار را استخراج کردیم و به فدراسیون و باشگاه‌ها اعلام کردیم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی عسکری در رابطه وضعیت مالیاتی ورزشکاران اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ نفر از ورزشکاران داخلی و خارجی و مربیان داخلی و خارجی به نظام مالیاتی بدهکار هستند که همگی فوتبالیست نیستند.

وی با اشاره به این‌ که پرونده ۳۰ الی ۴۰ نفر تعیین تکلیف شده و مابقی در مسیر اجرا است، افزود: برخی ورزشکاران با باشگاه‌ها اختلاف دارند و درحال هماهنگی هستند.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: لیست ورزشکاران بدهکار را استخراج کردیم و به فدراسیون و باشگاه‌ها اعلام کردیم.

پندار سیستم

عسکری ادامه داد: ورزشکارانی که پرونده وصول اجرا دریافت کرده اند، ممنوع الخروج می شوند.

وی افزود: در سال‌های قبل باشگاه‌ها در قرارداد خود متعهد به پرداخت مالیات می‌شدند اما در عمل اقدامی نمی‌کردند ضمن آنکه خود ورزشگاه می‌بایست بدهی مالیاتی خود را پرداخت کند.

رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به این‌که تعداد زیادی از اواخر سال گذشته تاکنون نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام کرده‌اند افزود: تعدادی از ورزشکاران ممنوع الخروج شده‌اند که در برخی موارد دستور رفع ممنوع الخروجی را داده‌ایم تا هنگام بازگشت از سفر بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان آنکه ورزشکاران توانایی پرداخت مالیات را دارند، گفت: البته برای تعدادی از ورزشکاران که ممنوع الخروج شده بودند برای یک بار مجوز خروج صادر شد ولی در عین حال تاکید شد پس از بازگشت بدهی خود را پرداخت کنند.

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: با استفاده از اختیارات سازمان سقف ممنوع‌الخروجی بدهکاران مالیاتی را در رده ۱۰ میلیون تومان،‌۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش دادیم.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.