- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

دوازدهمین همایش ملی حسابداری ایران با عنوان نقش اطلاعات حسابداری در تحقق حماسه اقتصادی

دوازدهمین همایش ملی حسابداری ایران با عنوان نقش اطلاعات حسابداری در تحقق حماسه اقتصادی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه شیراز برگزار می شود.


به فضل خدای متعال و با نام و یاد او که همه چیز از اوست، بخش حسابداری دانشگاه شیراز در قطعنامه پایانی یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران که در سال ۱۳۹۲ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید، شایستگی و افتخار برگزاری دوازدهمین همایش ملی حسابداری ایران را در سال ۱۳۹۳ از آن خود کرد. بخش حسابداری دانشگاه شیراز، از هم اکنون تمام توان و همت خویش را به کار بسته تا همایشی پربار و با شکوه، آن چنان که در شان و شایسته‌ی مقام فاخر استادان، پژوهشگران و اصحاب این رشته و حرفه‌ است برگزار نماید. بدیهی است که تحقق این مهم بدون اهتمام صاحبان فکر و اندیشه ناشدنی است؛ بنا بر این از تمامی فرهیختگان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف حسابداری دعوت می‌نماید با همت والای خویش در تدوین و ارسال مقالات پر محتوای خود، همچون همیشه همایشی را که متعلق به خودشان است همراهی و حمایت نمایند. تردیدی نیست که همایش شیراز همچون تمامی‌ یازده همایش پیشین حسابداری ایران، استاندارد همایش‌های علمی حسابداری ایران را نسبت به همایش‌های پیش از خود، ارتقا داده و موجبات و عواملی را فراهم نماید که در خاطره ها جاودان شود و این نمی‌شود مگر به همت اهل اندیشه و قلم . . .

اهداف همایش، محورهای علمی، روش‌های پژوهشی مورد تایید کمیته‌ی علمی، ساختار مقاله و پوستر علمی و نحوه‌ی تنظیم و ارسال مقاله به دبیرخانه‌ی همایش به طور دقیق در صفحات مختلف وبسایت همایش به تفصیل آمده است. پیشاپیش از همه‌ی تلاش‌گران عرصه‌های حسابداری و زیرمجموعه های آن صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

منبع : :accounting93.shirazu.ac.ir