نرم افزارحسابداری صدگان

ترديد درساخت و ساز با اخذ ماليات

0 606

حسابداراپ

اخذ مالیات از خانه های لوکس ،دریافت مالیات از افزایش قیمت ملک یا پیش بینی اخذ مالیات از نقل و انتقال تبعات و آثار متفاوتی در بخش مسکن به جای خواهد گذاشت .

پندار سیستم


ایرج رهبر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا اظهار کرد: فرار سرمایه گذاران از بخش مسکن موجب می شود تا در سالهای آتی دولت مجبور باشد برای ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری دراین بخش یارانه یا سیاست های حمایتی پیش بینی کند .

رییس انجمن انبوه سازان خاطرنشان کرد: اخذ مالیات از خانه های لوکس ،دریافت مالیات از افزایش قیمت ملک یا پیش بینی اخذ مالیات از نقل و انتقال تبعات و آثار متفاوتی در بخش مسکن به جای خواهد گذاشت .

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش مسکن سرمایه گذاری زمان بر و طولانی است و تولید و فروش در یک دوره زمانی دو تا چند سال انجام می شود بنابراین اخذ مالیات از خانه های خالی سرمایه گذار را با این تردید مواجه می کند که چرا در بخش مسکن که به سرمایه گذاری کلان و زمان بر نیاز دارد ، سرمایه گذاری کند.

رهبر خاطرنشان کرد: سرمایه گذار مسکن باید مختار باشد در هر دوره زمانی که خود لازم می بیند کالای خود را عرضه کند؛ بنابراین اخذ مالیات از خانه های خالی بخشی از سرمایه گذاری در ساخت و سازها را به سمت بازارهای پرسودتر و زود بازده تر هدایت می کند .

رییس انجمن انبوه سازان عنوان کرد: اخذ مالیات از افزایش قیمت مسکن آزادی عمل سرمایه گذاران را محدود می کند و سرمایه گذاران را به طور قطع به صادرات ، واردات یا سایربازارهای سودآورتر هدایت می کند .


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.