- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

بررسی لایحه قانون اصلاح مالیات‌های مستقیم

رسیدگی به لایحه [1] قانون اصلاح مالیات‌های مستقیم با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی در دستور کار امروز این کمیسیون بود.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ادامه رسیدگی به لایحه قانون اصلاح مالیات‌های مستقیم با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی در دستور کار امروز این کمیسیون بود، گفت: دغدغه رییس مجلس و کمسیون اقتصادی این است که به بهانه افزایش درآمدهای مالیاتی به تولید ضربه وارد نشود.

عبدالکریم رجبی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه بررسی بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس درخصوص لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم  در دستور کار بود که با حضور آقای عسگری رئیس سازمان امور مالیاتی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی در جلسه امروز درباره مواد ارجاعی از صحن علنی به جمع بندی نرسید افزود: قرار شد نمایندگان بخش خصوصی، مرکز پژوهش‌ها و نماینده سازمان امور مالیاتی در این زمینه بررسی های لازم را انجام و نتیجه را به کمیسیون اقتصادی ارائه دهند.

وی گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی نماینده بخش خصوصی اعتقاد داشت معافیت مالیاتی برای بخش تولید و مناطق محروم افزایش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به مهم‌ترین محور اظهارات رئیس سازمان امور مالیاتی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: رئیس سازمان امور مالیاتی معتقد بود به دلیل اینکه قرار است بودجه بر اساس اقتصاد مقاومتی بسته شود قانون مالیات ها نیز باید به گونه ای اصلاح شود که درآمدهای لازم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی منجر شود؛ از طرفی دغدغه رییس مجلس و کمسیون اقتصادی این است که به بهانه افزایش درآمدهای مالیاتی به تولید ضربه وارد نشود.