نرم افزارحسابداری صدگان

آموزش‌ استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی توسط کانون نهادهای سرمایه گذاری حسابداری بین المللی

0 549

حسابداراپ

آموزش و فرهنگ‌سازی در تهیه صورت‌های مالی مطابق با استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی توسط کانون نهادهای سرمایه گذاری انجام می شود، اما تک تک این مباحث نیازمند برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف است.


دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری در همایش ملی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی با اشاره به اینکه پس از مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری آموزش‌های لازم مربوط به استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی به کانون نهادها واگذار شد ، گفت: این اقدام از سوی انجمن علمی رشته حسابداری دانشگاه علامه کلید خورد.

پندار سیستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بهروز خدارحمی در خصوص آموزش های لازم در این زمینه ابراز داشت: با توجه به گستردگی موضوع، این وظیفه به عهده کانون نهادهای سرمایه‌گذاری گذاشته شد و نهایت تلاش را خواهیم کرد که مشارکت تمامی نهادها را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی در تهیه صورت‌های مالی مطابق با استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی توسط کانون نهادهای سرمایه گذاری انجام می شود، اما تک تک این مباحث نیازمند برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف است.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با تأکید بر اینکه آموزش مربوط به استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی از روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه توسط کارگزاری سهم آشنا و شرکت دانش‌بنیان پارس XBRL برگزار شد، گفت: در این نشست، مدیر فناوری سازمان بورس به دستاوردهای این سازمان در خصوص استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی پرداخت.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.