نرم افزارحسابداری صدگان

بازنشستگی پیش از موعد در سال ۹۳ ممنوع

0 680

حسابداراپ

گسترش استخدام ها از یک طرف و اعمال بازنشستگی پیش از موعد در سال های گذشته باعث شده صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری با کسری بودجه بالا مواجه شوند که برای خروج از این مشکل در نقشه راه اصلاح نظام اداری مقرر شده هیچ بازنشستگی پیش از موعدی در سال ۹۳ انجام نشود.


جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اعلام کرد: براساس نقشه راه اصلاح نظام اداری که از سوی رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده، بازنشستگی پیش از موعد در سال ۹۳ ممنوع است.
به گزارش روز شنبه ایرنا، محمود عسگری آزاد افزود: گسترش استخدام ها از یک طرف و اعمال بازنشستگی پیش از موعد در سال های گذشته باعث شده صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری با کسری بودجه بالا مواجه شوند که برای خروج از این مشکل در نقشه راه اصلاح نظام اداری مقرر شده هیچ بازنشستگی پیش از موعدی در سال ۹۳ انجام نشود.
وی در تشریح برنامه اصلاح نظام اداری در سال ۹۳، افزود: مقرر شده دستگاه های اجرایی در سال جاری ۱۰ درصد از خدمات خود را به صورت رقابتی ارائه دهند.

پندار سیستم

جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری افزود: براین اساس دستگاه های اجرایی ۱۰درصد از بودجه خود را برای کمیت و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند دریافت می کنند و این مساله با ایجاد رقابت باعث می شود خدمات دولتی با کیفیت بهتری به دست مشتریان برسد.
به گفته عسگری آزاد، نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور شامل ۸ عنوان است که برای ۴ سال تدوین و تصویب شده است.
جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: اگر این سند تا پایان ۴ سال محقق شود تا ۵۰ درصد از مشکلات نظام اداری کشور برطرف خواهد شد.
وی گفت: نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور حاصل تجزیه و تحلیل مشکلات موجود و انطباق آن با سیاست های کلی نظام اداری، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.