نرم افزارحسابداری صدگان

بازگشت رونق به بورس به زودی

0 421

حسابداراپ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش نرخ ارز در بازار گفت: اجرای صحیح فاز دوم هدفمندی یارانه ها از سوی دولت نرخ ارز را تعدیل و شاخص بورس را صعودی می کند.


ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت افزود: دولت باید با استفاده از مکانیزم های اقتصادی شرایطی را فراهم کند تا رشد کاذب قیمت دلار در بازار متوقف شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در تشریح علل افزایش نرخ ارز ،گفت: بالا رفتن نرخ ارز در روزهای اخیر متاثر از عوامل متعددی بوده که مهمترین آن ابهام در چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها است.

پندار سیستم

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: این روزها تیم اقتصادی دولت بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها متمرکز است که باعث شده عملا به موضوع ثبات نسبی بازار ارز کم توجهی شود.

نکو تصریح کرد: علاوه بر بازار ارز، بازار سرمایه نیز تحت تاثیر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قرار گرفته است،  بنابراین باید دولت با اتخاذ تدابیر مناسب از رونق بازار دلالی در مسکن، طلا و ارز جلوگیری کند.

وی گفت: با توجه به مولفه های اقتصادی احتمال افزایش شدید نرخ دلار در روزهای آینده کم است و پیش بینی می شود در صورت دستیابی دولت به اهداف اقتصادی نرخ دلار تعدیل شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: اجرای صحیح و شفاف فاز دوم هدفمندی یارانه ها از سوی دولت زمینه ساز رونق بازار بورس و تعدیل نرخ ارز خواهد بود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.