نرم افزارحسابداری صدگان

بازار به زودی بر می گردد!

0 445

حسابداراپ

چشم انداز فعلی بازار سرمایه با افق بلند مدت برای سرمایه گذاری جذاب است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمد دارستانی، عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی درباره روند این روزهای بازار سرمایه گفت: این روزها قیمت سهام به کف رسیده و خرید سهام در نرخ های فعلی و با نگاه بلند مدت برای سرمایه گذاری توصیه می شود.

وی فروش سهام در شرایط و قیمت های فعلی را رفتاری به دور از تحلیل و هیجانی دانست و به سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران حقیقی توصیه کرد در شرایط فعلی اسیر صف ها نشوند و سهام با ارزش خود را نگه دارند.

پندار سیستم

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فروش سهام توصیه نمی شود، گفت: قیمت های فعلی با چشم انداز بلند مدت برای سرمایه گذاری جذاب است.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه برخی سهام در سال گذشته با رشد قیمت کاذب و حبابی مواجه شدند، گفت: اما در شرایط فعلی اکثر سهام بازار در نرخ های کف قرار دارند و با اصلاح قیمتی مواجه شده اند.

عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها چه میزان در صنایع بازار سرمایه تاثیر گذار است، گفت: هنوز نحوه اجرای هدفمندی برای بازار سرمایه به طور کامل مشخص نیست به طوریکه در کوتاه مدت قیمت حامل های انرژی برای بازار سرمایه ابهام آور است.

وی با اشاره به سیاست های دولت یازدهم برای کنترل تورم گفت: دولت پس از کنترل تورم در مرحله دوم، سیاست رونق اقتصادی را پیگیری خواهد کرد به همین دلیل پیش بینی می شود با گذار از این دوره ، روزهای خوبی در انتظار بازار سهام خواهد بود.

دارستانی ادامه داد: برآورد بازار نیز از وضعیت این روزها همین است که در مقطع کوتاه مدت بازار با کنترل تورم و عدم افزایش قیمت ها مواجه باشد اما با عبور از این مرحله، دوره رشد و رونق بازار آغاز می شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.