نرم افزارحسابداری صدگان

تصميم گيري بالاترين مقام اجرايي درخصوص بورس

0 621

حسابداراپ

فعالان بورس دوباره به تكاپو افتادند و قراري براي ديدار با بالاترين مقام اجرايي بورس درخصوص دستورالعمل اخير بازار سرمايه گذاشتند.


به گزارش بورس ۲۴ با از گذشت ۲۰ روز از اجرای دستور العمل at last trading در بازار سرمایه، دوباره فعالان و بازیگران اصلی بازار سرمایه بر آن شدند تا در دفتر وزیر اقتصاد و دارایی گردهم آیند تا نتایج این دستور العمل را مورد بررسی قرار دهند.

پندار سیستم

در حالی این دستورالعمل از بیست و ششم بهمن ماه امسال پس از افت ۵ هزار واحدی شاخص بورس اوراق بهادار تهران طی بازه زمانی ۱۰ روزه ( از دوازدهم تا بیست و سوم بهمن ماه) به اجراء گذاشته شد که بنا به زعم نهاد نظارتی بورس، قرار گرفتن بازار سرمایه در بن بست چاره ای برای سازمان بورس جزء محدود کردن  فروش در بازار نگذاشته بود.

به رغم انتقادهای فعالان بازار سرمایه، اکنون مدیران سازمان بورس بر این باورند که این دستورالعمل ضمن جلوگیری از افت بازار، مانع از کاهش قیمت سهام شرکت ها و نقدشوندگی آن ها شده است.این درحالی است که بازیگران وفعالان حقوقی بازار از کاهش حجم و ارزش معاملات در پی اعمال این محدودیت ها سخن می رانند.

بر این اساس فردا بعد از ظهر طی جلسه ای در دفتر طیب نیا، مدیران سازمان بورس، شرکت بورس و مدیران برخی از شرکت های سرمایه گذاری در کنار پرداخت به دستورالعمل اخیر، راه های تامین مالی از سوی دولت در جهت حمایت از بازار سرمایه نیز را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهند داد.گفتنی است،نشست ریش سفیدان بازار با بالاترین مقام اقتصادی کشور برای دومین مرتبه طی یک ماه اخیر برای سامان بخشی به اوضاع بازار سهام برگزار می شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.