نرم افزارحسابداری صدگان

نرخ سود اوراق مشارکت ۲۳ درصد شد.

0 575

حسابداراپ

۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بانک با سررسید شش ماهه بر مبنای سررسید سالانه ۲۳ درصد از شنبه هفته آینده از سوی بانک مرکزی و از طریق سه بانک عامل ملت، تجارت و صادرات برای جذب نقدینگی موجود در جامعه منتشر خواهد شد.


مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای جذب نقدینگی موجود در جامعه منتشر خواهد شد.

پندار سیستم

به گزارش  خبرگزاری تسنیم؛ با توجه به رکود چند ماهه بازارهای مسکن، سکه، ارز، طلا و خودرو و نیز روند پی‌درپی کاهشی بازار سرمایه و سرگردانی نقدینگی مردم به نظر می‌رسد افزایش نرخ سود اوراق مشارکت راه حل مقطعی است که مدیران اقتصادی کشور به آن روی آورده اند.

بر این اساس؛ مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی در یک نشست خبری از انتشار اوراق مشارکت از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بانک با سررسید شش ماهه بر مبنای سررسید سالانه ۲۳ درصد از شنبه هفته آینده از سوی بانک مرکزی و از طریق سه بانک عامل ملت، تجارت و صادرات برای جذب نقدینگی موجود در جامعه منتشر خواهد شد.

سید علی‌اصغر میرمحمدصادقی با اشاره به اینکه این اوراق قابل خرید از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و بانک‌ها مجاز به خرید این اوراق نخواهند بود افزود: عرضه این اوراق در مدت شش روز صورت خواهد گرفت و سود آن در دو کوپن سه ماهه پرداخت می‌شود. همچنین این اوراق معاف از مالیات و بدون نام هستند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.