نرم افزارحسابداری صدگان

سرمايه گذاران خارجي هفت روزه كد سهامداري مي گيرند

0 547

حسابداراپ

مديرعامل شركت بورس و اوراق بهادار از ارايه كد سهامداري به سرمايه گذاران خارجي حداكثر ظرف مدت هفت روز خبر داد و گفت: كد سهامداري تنها با ارايه پاسپورت به سرمايه گذاران خارجي ارايه مي شود.

پندار سیستم


به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از ايرنا، حسن قاليباف اصل افزود: سرمايه گذاران خارجي براي دريافت كد سهامداري بايد به كارگزاري ها مراجعه و كارگزاري ها نيز بايد اطلاعات آنها را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارايه كنند.
وي تاكيد كرد: سازمان بورس و اوراق بهادار نيز بايد حداكثر ظرف مدت هفت روز كد سهامداري را به سرمايه گذاران خارجي ارايه دهد.
مديرعامل شركت بورس و اوراق بهادار با اشاره به حضور هيات فرانسوي در ايران؛ افزود: از آنجا كه اعضاي حاضر در اين هيات را مديران و كارشناسان بخش هاي مختلف اقتصادي از جمله نفت، گاز، پتروشيمي، آب و برق، حمل و نقل، صنايع خودروسازي، سيمان و فلزي تشكيل مي دهند، آنها مي توانند در بخش هاي مختلف اقتصادي ايران سرمايه گذاري كنند.
وي ادامه داد: براساس مذاكرات انجام شده فعاليت در برخي از صنايع حاضر در بورس تهران نيز مورد علاقه اين هيات است.
قاليباف اصل با اشاره به ارايه گزارش و ظرفيت هاي بورس تهران به هيات فرانسوي، اظهار داشت: بازار سرمايه براي سرمايه گذاران فرانسوي جذاب بوده و اميدوارم اين بازديدها منجر به افزايش سرمايه گذاري خارجي در بورس شود.
يادآور مي شود، حجم سرمايه گذاري خارجي در بورس و اوراق بهادار كمتر از يك درصد است كه براي افزايش ميزان سرمايه گذاري خارجي در اين بازار علاوه بر اصلاح آئين نامه سرمايه گذاري خارجي، آئين نامه همكاري بورس و سازمان سرمايه گذاري خارجي نيز اصلاح شده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.