نرم افزارحسابداری صدگان

خبرخوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

1 570

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حق خواربار و مسکن مستمری بگیران در بودجه سال ۹۳ پیش بینی شده که بزودی تصمیمات و ساز و کار اجرایی آن اعلام می شود.


به گزارش مهر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حق خواربار و مسکن مستمری بگیران در بودجه سال ۹۳ پیش بینی شده که بزودی تصمیمات و ساز و کار اجرایی آن اعلام می شود. دکتر سیدتقی نوربخش اظهارداشت: سازمان تامین‌اجتماعی در دو سال اخیر فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده و جزو دستگاههای پرحاشیه بوده اما در سایه نگاه هوشمندانه دولت تدبیر و امید به ماموریتهای اصلی خود بازگشته است.

پندار سیستم

نوربخش تصریح کرد: در ۵ ماهه اخیر رضایتمندی بیمه‌شدگان از طریق ارتقا کیفیت فضاهای درمانی و شعب جزو اولویتها بوده و با وجود کسری ۵ هزار میلیارد تومانی و مشکل تأمین منابع این سازمان تلاش می‌شود تمام تعهدات قانونی و پرداخت مستمری بدون تأخیر انجام شود و در ارائه کمیت و کیفیت خدمات خللی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ماههای اخیر پرداخت معوقات ۴ ساله اخیر کارکنان بود که عملیاتی شد. مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی ادامه داد: این سازمان در تلاش است با اعلام دولت عیدی مستمری‌ بگیران قبل از سال جدید پرداخت شود.

نوربخش افزود: آمادگی برای پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان وجود دارد. وی، میزان طلب سازمان تامین اجتماعی از دولت را ۶۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حق خواربار و مسکن مستمری بگیران در بودجه سال ۹۳ پیش بینی شده که بزودی تصمیمات و ساز و کار اجرایی آن اعلام می شود.


محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. حسین ممدوح می گوید

    متاسفانه سازمان تامین اجتماعی با دریافتی نجومی و جرائم مختلفی که برای برای کارفرمایان وضع نموده اقدام به سرمایه گذاری در موقعیتهای مختلف اقتصادی نموده مانند شستا که اکنون شاید باید گفت ششهرار تا و یا…….
    اما افسوس که با این سرمایه عظیم در حهت درست و کاربری که در شعار ها مطرح میشود, ناله های بازنشتگان خسته از بی تو جهیها و وعده و وعید ها ی مسئولی تازه بر مسند اریکه قدرت
    طرح همسان سازی حقوق بازنشتگان هر از گاهی برای دل خوشی و ایجاد انرژی در دست و پنجه نرم کردن با غول تورم گرانی و …..و….زده میشود. و باز امّا نیست مسئولی که مرد ومردانه قدمی بر دارد . اگر هست لطفا”بفرمائید بنده و امثال من متظریم ای مسلمان مگر نه اینکه کلهم مسئول راعا”کلهم عن رعیته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.