نرم افزارحسابداری صدگان

تدوين استاندارد هاي حسابرسي دولتي تا سال ۱۳۹۴

0 704

حسابداراپ

رئيس سازمان حسابرسي با اشاره به در حال تدوين بودن شاخص استانداردهاي حسابرسي دولتي با همكاري وزارت اقتصاد، معاونت توسعه مديريت و نظارت راهبردي رييس جمهور و ديگر دستگاه ها، از تكميل و ابلاغ نسخه نهايي آن در سال ۱۳۹۴ خبر داد.

پندار سیستم


به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، اكبر سهيلي پور طي سخناني در كنفرانس خبري روابط عمومي وزارت اقتصاد، با بيان اينكه تدوين استانداردهاي حسابرسي از وظايف اين سازمان محسوب مي شود، اظهار داشت: از سوي سازمان حسابرسي، تاكنون تعداد ۳۲ استاندارد حسابداري تدوين شده و ۹ استاندارد موجود نيز، با توجه به تغييرات شرايط داخلي و بين المللي، مورد تجديد نظر قرار گرفته است.
اين گزارش حاكي است، سهيلي پور در تشريح سوابق عملكرد اين سازمان، با اشاره به اينكه سازمان حسابرسي دو سال قبل از رسانه اي شدن پرونده شركت گروه صنعتي آريا و با توجه به كشف اين نكته كه شركت مذكور، مطالبات معوق خود را از محل اخذ تسهيلات جديد جبران مي كند، اظهار داشت: همان زمان ما به مسئولان وقت هشدار داديم كه ريسك تسهيلاتي اين شركت بالا است و بايد از ارائه تسهيلات بيشتر به آن خودداري شود.
وي افزود: بعد از اثبات صحت پيش بيني ما، از سازمان خواسته شد تا تعداد بيشتري از گزارشات خود تهيه كرده و نسخه هايي از آن را در اختيار مسئولان مختلف قرار  دهد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.