نرم افزارحسابداری صدگان

۱۰هزار میلیارد تومان مالیات معوق داریم.

0 625

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت:در لایحه بودجه سال ۹۳ نیز پیش بینی شده که ۶۶ هزار میلیارد تومان ازدرآمد مالیاتی محقق شود اما نظر کمیسیون اقتصادی این است که تنها ۵۵ هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی در سال آینده وصول شود.


رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس موضوع  مالیات در لایحه بودجه سال ۹۳ و جلوگیری از فرار های مالیاتی با حضور عسگری رئیس سازمان مالیاتی بررسی شد.

پندار سیستم

نماینده آباده، خرم بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس سازمان مالیاتی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی اعلام کرد که از ۴۵ هزار میلیارد تومان مالیات پیش بینی شده در سال جاری ۴۱ هزار تومان آن محقق شده  و در لایحه بودجه سال ۹۳ نیز پیش بینی شده که ۶۶ هزار میلیارد تومان  ازدرآمد مالیاتی محقق شود اما نظر کمیسیون اقتصادی این است که تنها  ۵۵ هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی در سال آینده  وصول شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: در جلسه کمیسیون اقتصادی این موضوع مطرح شد که تنها از۴۰۰هزار نفر از مودیان مالیاتی، مالیات بطور صحیح اخذ شده و موضوع توافق در اخذ مالیات نیز حذف خواهد شد و نکته دیگر این است که در حال حاضر حدود ۱۰هزار میلیارد تومان مالیات معوق وجود دارد.

زارع ادامه داد: درآمد های گمرکی و واردات موضوع دیگری بود که با حضور کرباسیان رئیس گمرک کشور در کمیسیون اقتصادی مطرح و بررسی شد و با وجودی که پیش بینی شده سال آینده به میزان ۵۵ میلیارد دلار واردات داشته باشیم اما کمیسیون اقتصادی معتقد است که در سال آینده  ۴۵ میلیارد دلاراز واردات محقق خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس  یادآور شد: موضوع لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.