- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

معافیت مالیاتی کارمندان ادارات دولتی شاغل در محدوده منطقه انزلی

  با هدف استفاده از مزایای قانون چگونگی اداره مناطق آزاد در زمینه معافیت های مالیاتی، هماهنگی های لازم با مدیران امور مالیاتی و امور اقتصادی – دارایی استان برای اجرای معافیت از مالیات بردرآمد مشاغل دولتی در محدوده منطقه آزاد انزلی صورت گرفته که براساس آن تمامی پرسنل نهادهای دولتی شاغل در محدوده این منطقه از این مزایای قانونی بهره مند می شوند.


امین افقی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: با توجه به اجرای این قانون در سایر مناطق آزاد کشور، با همکاری نهادهای ذی ربط، کارمندان دولتی شاغل در محدوده منطقه نیز می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

مدیریت روابط عمومی منطقه ازاد انزلی درخصوص دلائل اجرای این طرح گفت: اجرای مزایای قانونی مناطق آزاد در این منطقه و بهره مندی شاغلان بخش های دولتی فعال در محدوده منطقه از معافیت مالیاتی که به یقین موجبات افزایش انگیزه و میزان حضور نیروهای متخصص و مجرب در این منطقه می شود از مهمترین اهداف اجرای آن است.

وی اظهارداشت: مدیران و کارشناسان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آماده ارائه اطلاعات لازم به مدیران و مسئولان نهادهای حاضر در محدوده منطقه برای چگونگی استفاده کارمندان مجموعه های ذی ربط از معافیت مالیاتی هستند.

افقی ادامه داد: منطقه آزاد انزلی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ هکتار دارای ۱۴ روستا باجمعیت ۱۶ هزار نفر است که اداره کل بنادر و دریانوردی، حوزه نظارت گمرکات، شهرک صنعتی، مدارس آموزش و پرورش، واحدهای بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان، دهیاری ها، شبکه های بهداشت و سایر نهادهای استان در محدوده این منطقه مشغول به ارائه خدمات هستند.

منبع : خبرگزاري مهر