نرم افزارحسابداری صدگان

“سامانه استعلام و صدور گواهي هاي مالياتي موضوع تبصره يک ماده ۱۸۶ قانون مالياتهاي مستقيم”

4 8,893

حسابداراپ

در اجراي تبصره (۱) ماده (۱۸۶) قانون ماليات‌هاي مستقيم و با عنايت به اهداف و استراتژي هاي سازمان در خصوص تکريم ارباب رجوع، تسهيل و يکسان سازي رويه هاي اجرايي و تسريع در پاسخگويي به استعلامهاي دريافتي از مراجع مربوط، ضوابط اجرائي حکم قانوني مذکور توسط سازمان امور مالياتي کشور و بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران تعيين و ابلاغ شد.


پندار سیستم

 در اجراي تبصره (۳) ضوابط اجرايي موصوف، “سامانه صدور گواهي هاي مالياتي موضوع تبصره يک ماده ۱۸۶ قانون مالياتهاي مستقيم”، پس از طي مراحل اجراي آزمايشي، آماده بهره‌برداري تمامي ادارات امور مالياتي، بانک‌ها و موسسات اعتباري در تمامي نقاط کشور گرديده است.

بر اين اساس، سازمان امور مالياتي کشور از تاريخ ۱/۱۰/۱۳۹۲ استفاده از سامانه الکترونيکي فوق الذکر را به عنوان تنها روش استعلام صدور گواهي موضوع تبصره يک ماده ۱۸۶ قانون مالياتهاي مستقيم اعلام نموده و از تاريخ مذکور پذيرش و پاسخگويي استعلامات در کليه واحد هاي مالياتي سراسر کشور صرفا از طريق سامانه الکترونيکي موصوف صورت مي پذيرد.

منبع : سازمان امورماالياتي كشور


محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. فلاح می گوید

    باسلام
    پدر مردم و خصوصا شرکتها رو در آوردند چون اکثر بانکها یا برنامه رو ندارن و یا اصلا بلد نیستند با اون کار کنند . و فقط این میونه ملت موندند با یک دنیا علافی و بدبختی

  2. علي می گوید

    سلام جناب فلاح
    بله چون اول کاره ، کمی سخت و مشکله ؛ ولی تا جایی که اطلاع دارم دیگه راه افتاده و اشکالات در برخی موارد با هماهنگی سرپرستی شعب و در صورت لزوم ادارات کل امور مالیاتی حل میشه .
    خداحافظ /

  3. درج مبلغ می گوید

    سلام
    متاسفانه درج مبلغ باعث اعتراض مشتریان ما شده
    بهتر بود بدون مبلغ باشد
    اگر این دیدگاه تکراریه بفرماید پاسخش کجاست تا بخوانیم

  4. مردان پرور می گوید

    سلام
    چگونه میتوانیم عضو بشیم ؟
    چرا افراد معمولی نمیتوانند استعلام افراد بدهکار مالیاتی را بگیرند؟
    چگونه میتوانم از بدهی مالیاتی خود در سامانه مطلع شویم؟
    لطفأ راهنمایی کنید/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.