نرم افزارحسابداری صدگان

زمان اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای تمدید نخواهد شد.

0 852

حسابداراپ

پندار سیستم

 دکتر سید تقی نوربخش در این بازدید برضرورت توجه هر چه بیشتر به واحد های صنعتی و کشاورزی و همچنین تسهیل در امور پرداخت غیر حضوری حق بیمه تاکید نمود.



به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،وی با بیان این مطلب که پرداخت حق بیمه کارفرمایان ، گامی موثر در توسعه فعالیتها و ارائه خدمات به هنگام این سازمان است از کارفرمایان خواست تا نسبت به پرداخت به موقع حق بیمه کارگران در واحد های صنعتی و کشاورزی و همچنین صنوف مختلف اقدام نمایند.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح بخشودگی جرائم حق بیمه را فرصتی مغتنم برای کارفرمایان برشمرد و گفت : تسهیلاتی کم نظیر همچون بخشودگی ۱۰۰ درصد جرائم معوق حق بیمه و اقساط اصل حق بیمه فراهم شده است که انتظار داریم فعالان بخش صنعتی ، خدماتی وکشاورزی از این مزایا در فرصت باقیمانده تا ۱۹ دی ماه بهره مند شوند و مهلت تعیین شده ، تمدید نخواهد شد .
گفتی است ، شعبه تامین اجتماعی زرقان بعنوان یکی از قطب های اصلی صنعتی وکشاورزی استان فارس بیش از ۱۵ هزار نفر بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد.
در جریان این دیدار مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران قرار گرفت.
همچنین دکتر نوربخش دستورات لازم برای حل برخی از مشکلات این شعبه برای ارائه خدمات مناسب تر ذینفعان را صادر کرد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.