نرم افزارحسابداری صدگان

بورس تهران به مسیر نزولی ادامه داد.

0 556

حسابداراپ

بورس تهران که اولین روز معاملاتی هفته را با روند نزولی آغاز کرده بود در معاملات امروز نیز به حرکت منفی خود ادامه داد و در کانال ۸۷ هزار واحد ماندگار شد.
 
به گزارش ایسنا، شاخص بورس تهران که روند اصلاح خود را از روز گذشته آغاز کرده است در جریان معاملات امروز با افت دسته جمعی نمادها مواجه شد و در کانال ۸۷ هزار واحد ماندگار شد.
به این ترتیب دماسنج بازار سرمایه ۲۶۶ واحد دیگر افت کرد و به کانال ۸۷ هزار و ۴۲۵ واحدی رسید.

پندار سیستم

در بازار امروز شرکتهای فولاد مبارکه، مخابرات، تاپیکو، هلدینگ خلیج فارس، چادرملو، ملی مس، پالایش نفت اصفهان، توسعه معادن و فلزات، غدیر، سیمان فارس و خوزستان، سایپا، گل گهر، پتروشیمی شازند و ایران خودرو بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.
در مقابل شرکتهای بانک پاسارگاد، گروه مپنا، بانک ملت، پارسیان، توسعه صنایع بهشهر، بانک اقتصاد نوین، سینا، تجارت و انصار با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.
در بازار امروز همچنین گروه مپنا، خدمات انفورماتیک و داروسازی زهراوی از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و فولاد مبارکه، سیمان تهران و کمباین سازی بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.
در مجموع در بازار منفی امروز بیش از ۸۷۸ میلیون سهم به ارزش ۳۸۴ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به ۴۲۸ هزار میلیارد تومان رسید.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.