نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش ۲۶.۳ واحدی شاخص فرابورس

0 501

حسابداراپ

آیفکس با افزایش ۳.۲۱ درصدی معادل ۲۶.۳ واحد افزایش یافت و بر روی عدد ۸۴۷.۸ تثبیت شد. همچنین در جریان معاملات امروز ۱۵۹.۶ میلیون اوراق به ارزش ۱۰۴۵.۵ میلیارد ریال در ۲۳ هزار و ۱۳۹ دفعه داد و ستد شد.


شاخص فرابورس ایران با افزایش ۲۶.۳ واحدی در پایان معاملات روز دوشنبه بر روی عدد ۸۴۷.۸ واحد ثابت شد.

پندار سیستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فرابورس، آیفکس با افزایش ۳.۲۱ درصدی معادل ۲۶.۳ واحد افزایش یافت و بر روی عدد ۸۴۷.۸ تثبیت شد. همچنین در جریان معاملات امروز ۱۵۹.۶ میلیون اوراق به ارزش ۱۰۴۵.۵ میلیارد ریال در ۲۳ هزار و ۱۳۹ دفعه داد و ستد شد.

کود شیمیایی اوره لردگان با ۱۹.۲۴ میلیون تقاضا و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه با ۱۵.۱۷ میلیون تقاضا بیشترین حجم معاملات امروز را به خود اختصاص دادند. پتروشیمی جم هم با ۱۷۹.۶ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.

در روزی که بیشتر نمادها با افزایش قیمت مواجه شدند توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، مهندسی صنعتی روان فن‌آور و سبحان دارو ۵ درصد افزایش قیمت داشتند. از سوی دیگر بازرگانی آینده‌سازان بهشت پارس، تکادو و صنایع پتروشیمی زنجان هم بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

بر اساس این گزارش در بازار ETF بیشترین حجم به معامله ۵۳۶ هزار و ۹۴۱ واحد از صندوق‌های قابل معامله اطلس تعلق گرفت. در بازار اوراق با درآمد ثابت هم ۲۷ هزار و ۹۸۰ برگه گواهی سپرده انصار داد و ستد شد. اوراق تسهیلات مسکن نیز همچنان با صف خرید و افزایش ۵ درصدی مواجه است و در محدوده ۴۶۰ هزار ریال معامله می‌شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.