نرم افزارحسابداری صدگان

اختصاص الباقي درآمدهای مالیاتی دولت به تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی

0 572

حسابداراپ

از این به بعد، هر یک ریال درآمد مالیاتی وصولی باقیمانده دولت، صرفا به تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص خواهد یافت، زیرا محل تامین هزینه های جاری دولت تا پایان سال مشخص شده و نگرانی از این بایت وجود ندارد.


پندار سیستم

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه منابع پرداخت هزینه های جاری بودجه سال ۱۳۹۲ تا انتهای سال پیش بینی و تامین شده است، اظهار داشت که از این تاریخ، باقیمانده درآمدهای مالیاتی دولت به تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی طیب نیا در سخنانی در مراسم ابلاغ حکم ابقای علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور که پیش از ظهر امروز در محل این سازمان برگزار شد، با ابراز رضایت از عملکرد سازمان امور مالیاتی طی سال های اخیر و به ویژه از آغاز فعالیت دولت یازدهم، اظهار داشت: آقای عسکری قول داده اند که بالای ۹۵ درصد درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی سال جاری را تحقق بخشند، کما اینکه طی همین چند روز اخیر، معادل چندین هزار میلیارد تومان با کمک سازمان مالیاتی و مجموعه تیم اقتصادی دولت به خزانه واریز شده است.
علی طیب نیا با بیان اینکه هر یک ریال درآمد مالیاتی در سال جاری بیش از ۱۰ ریال درآمد در سال های آینده برای دولت و نظام، ارزش و اهمیت دارد، تصریح کرد: البته این سخن هرگز به معنای تصمیم دولت برای افزایش نرخ مالیاتی نیست، بلکه نشان دهنده عزم جدی دولت برای جلوگیری از فرار مالیاتی است.
وی خطاب به مسئولان سازمان امور مالیاتی کشور، تاکید کرد: از این به بعد، هر یک ریال درآمد مالیاتی وصولی باقیمانده دولت، صرفا به تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص خواهد یافت، زیرا محل تامین هزینه های جاری دولت تا پایان سال مشخص شده و نگرانی از این بایت وجود ندارد.
وزیر اقتصاد افزود: واقعا جای تاسف دارد که در مقابل ۴۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام، امسال تا کنون، تنها توانسته ایم ۹ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها اعتبار پرداخت کنیم، رقمی که تا پایان سال، حداکثر به ۱۱ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.