نرم افزارحسابداری صدگان

دولت مدل جدیدی برای تعیین دستمزد ۹۳ کارگران ندارد.

0 613

حسابداراپ

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه هر تصمیمی که شورای‌عالی کار در مورد میزان افزایش دستمزد ۹۳ کارگران بگیرد، موظف به اجرای آن هستیم ومدل جدیدی برای تعیین مزد در کار نیست، گفت: شیوه اجرا و نحوه پرداخت یارانه ها مشکل دارد.


پندار سیستم

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی امروز در حاشیه نشست علمی خیرین و واقفین کارآفرینی و وقف دانش بنیان در جمع خبرنگاران در مورد میزان افزایش دستمزد کارگران در سال ۹۳ گفت: شورای عالی کار هرگونه تصمیمی در این زمینه بگیرد، موظف به اجرای آن هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هیچ مدل جدیدی برای تعیین دستمزد سال ۹۳ وجود ندارد و این کار در شورای عالی کار و با سه‌جانبه‌گرایی انجام می‌شود.

وی همچنین در مورد نحوه پرداخت یارانه ها اظهارداشت: هدف دولت ایجاد شوک در جامعه نیست اما هدفمندی یارانه ها مطابق قانون آن اجرا نشده است و شیوه اجرا و نحوه پرداخت یارانه ها مشکل دارد.

ربیعی با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها صحیح نبوده است، افزود: در اجرای هدفمندی یارانه‌ها اشکالاتی وجود دارد اما با اصل این قانون مشکلی نداریم و بهتر است افرادی که برخوردار هستند داوطلبانه برای انصراف از دریافت یارانه اقدام کنند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.