نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت مطالبات ۵۰۰هزار بازنشسته کشوری

0 513

حسابداراپ

در این دوره که هشتمین مرحله مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد به هر یک از بازنشستگان کشوری مشمول قانون فوق مبلغ ۲۰۰هزار تومان به حساب شان در ایام مبارک دهه فجر واریز می شود.

پندار سیستم


وزیرتعاون،‌کارورفاه اجتماعی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت هواپیمایی آسمان ازپرداخت مطالبات ۵۰۰هزار بازنشسته کشوری در دهه مبارک فجرخبرداد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون‌،کارورفاه اجتماعی به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری دکترعلی ربیعی با اعلام این مطلب گفت : در این دوره که هشتمین مرحله مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد به هر یک از بازنشستگان کشوری مشمول قانون فوق مبلغ ۲۰۰هزار تومان به حساب شان در ایام مبارک دهه فجر واریز می شود.
وی افزود :‌ با تلاش و پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری تا کنون مطالبات ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته به طور کامل تسویه شده و پیش بینی می شود در این مرحله مطالبات نیز حدود ۵۰ هزار نفر تسویه خواهد شد.
دکتر ربیعی در ادامه با اشاره به این که جهت گیری برنامه ها و فعالیتهای صندوق بازنشستگی کشوری در دور جدید مبتنی بر ارتقا و بهبود معیشت اقتصادی و افزایش خدمات فرهنگی ، رفاهی به بازنشستگان است اظهار داشت : این صندوق علاوه بر تعهدات قانونی در زمینه درمان با اجرای طرح ملی بیمه طلایی و در بخشهای فرهنگی ، اجتماعی نیز با اجرای طرح در خانه نمانیم با محوریت سفرهای زیارتی و سیاحتی و راه اندازی خانه های امید در شهرستانها به بازنشسته های تحت پوشش خدمات متنوع و گوناگونی ارائه میدهد گفتی است تا کنون صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار تومان از مطالبات بازنشستگان واجد الشرایط را پرداخت کرده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.