نرم افزارحسابداری صدگان

نمایش ۵ مظنه برتر بازار پس از آماده‌سازی نرم‌افزار

0 595

حسابداراپ

در آینده نزدیک دو مظنه برتر بازار برای معامله‌گران آنلاین نمایش داده می شود تا این معامله گران امکان دسترسی به پنج مظنه برتر بازار را داشته باشند.

پندار سیستم


معاون بازار شرکت بورس با بیان اینکه در آینده دو مظنه برتر بازار برای معامله‌گران آنلاین نمایش داده خواهد شد، گفت: این اقدام مستلزم آماده‌سازی نرم‌افزار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، علی صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر که در آینده‌ای نزدیک دو مظنه دیگر برتر بازار برای معامله‌گران آنلاین نمایش خواهد داده شد، اظهارداشت: این اقدام مستلزم آماده‌سازی نرم‌افزار معاملاتی است که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این ۳ مظنه برتر بازار در خرید و فروش معاملات آنلاین نمایش داده می‌شد که با توجه به درخواست سهامداران این میزان به ۵ مظنه افزایش خواهد یافت.

صحرایی گفت: نرم‌افزار معاملاتی امکان نمایش بیشتر مظنه‌های برتر بازار را در شرایط فعلی ندارد، اما در آینده با توجه به ارتقای سیستم نرم‌افزای این امکان فراهم خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سامانه معاملات بر خط برای معامله‌گران آنلاین هیچ تفاوتی با سامانه کارگزاری‌ها ندارد، گفت: زمان اعمال سفارش‌های خرید و فروش بدون اختلاف زمان برای هر دو سیستم معاملاتی نمایش داده می‌شود و در شرایط یکسان قرار دارد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.