نرم افزارحسابداری صدگان

بانک ها همچنان زیر بار ال سی ۳۰درصدی نمی روند.

0 564

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه مشکل ال‌سی ۳۰ درصدی همچنان باقی است و بانک ها زیر بار نمی روند، گفت: اجرا نشدن بخشنامه های دولت از جمله لغو پیمان سپاری ارزی و گشایش ال سی ۳۰ درصدی، قابل قبول نیست و باید بانک مرکزی پاسخگو باشد.


مهناز بهمنی در گفت ‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ گفت: در حال حاضر با توجه به تعاملات سازنده سیاسی دولت یازدهم با کشورهای جهان، زمینه برای بهبود وضعیت اقتصادی فراهم شده است البته نباید این نکته کلیدی را فراموش کرد که برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی خانوارهای ایرانی باید به دولت فرصت داد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اجرایی نشدن بخشنامه های لغو پیمان سپاری ارزی و کاهش ال سی قابل قبول نیست و باید بخش نظارتی بانک مرکزی عملکرد بهتری داشته باشد.

پندار سیستم

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: با توجه به تاثیر مثبت تعاملات سیاسی در اقتصاد کشور در چند روزگذشته، اتفاقات خوبی در بازارها رقم خورده و روند نزولی قیمت برخی کالا ها نیز محسوس است البته با وجود امکان تسهیل در واردات نباید در این موضوع شتابزده عمل کرد.

بهمنی با تاکید براینکه حبابی در بازارهایی مانند سکه و طلا وجود ندارد، افزود: در هر صورت با توجه به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی، باید زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کرد.

وی در خصوص پیش بینی قیمت طلا در روزهای آینده ،افزود: با توجه به قیمت جهانی طلا و اتفاقات سیاسی، احتمال تغییر قیمتی این فلز گرانبها در بازارکم خواهد بود.

بهمنی درباره لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با تصویب کلیات لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس زمینه برای کنترل موضوع قاچاق در کشور فراهم شده است و با توجه به پیش بینی راه اندازی سامانه کنترلی در زمینه جلوگیری از قاچاق، تمامی فعالیت ها در این زمینه بطور کامل رصد خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه این قانون باید به تائید شورای نگهبان برسد،ادامه داد: بسته های تشویقی و حمایتی برای اجرای این قانون در نظر گرفته شده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.