نرم افزارحسابداری صدگان

بازدهی بورس تهران به ۱۰۶ درصد رسید.

0 607

حسابداراپ

در پایان ۸ ماهه ابتدای سال جاری، بازدهی بورس اوراق بهادار تهران به ۱۰۶ درصد رسید و شاخص کل در عدد ۷۸ هزار و ۴۲۴ واحد ایستاد.


به گزارش خبرنگار مهر، طی ۸ ماهه اول امسال ۱۰۶ درصد بازدهی در بورس تهران به ثبت رسید. شاخص کل در پایان آبان ماه به ۷۸ هزار و ۴۲۴ واحد رسید که نسبت به ابتدای سال، ۱۰۶.۲ درصد و نسبت به ماه پیش ۷.۴۳ درصد افزایش داشت.

شاخص قیمت و سود نقدی هم با افزایش ۷.۴۳ درصدی نسبت به ماه پیش به ۳۱۹ هزار و ۷۲ واحد رسید. شاخص شناور آزاد هم در پایان این ماه بر روی ۸۹ هزار و ۳۵۱ واحد ایستاد که حکایت از رشد ۱۰۰.۲ درصدی این متغیر در قیاس با ابتدای سال و رشد ۷.۴۳ درصدی آن طی یک ماه دارد.

پندار سیستم

طی روزهای آبان ماه امسال، ۱۵ میلیارد و ۴۱۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۹ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال در تالارهای بورس کشور خریداری شد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، این تعداد از سهام در یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۱۶۸ دفعه معامله شد.

جزئیات معاملات نشان از این دارد که ۱۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون سهم به ارزش ۶۶ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال به صورت خرد و بلوک دادوستد شده است. در این ماه، ۶۰۸ هزار و ۳۳۷ سهام دار اقدام خرید سهام کردند که نسبت به ماه پیش، کاهشی چهار درصدی را شاهد بود.

شاخص بازار اول هم نسبت به ماه پیش ۵.۶۰ درصد رشد داشت و شاخص بازار دوم هم با رسیدن به ۱۵۳ هزار و ۵۱۹ واحد، رشدی ۱۱.۳۶ درصدی را طی یک ماه ثبت کرد. شاخص مالی نیز با رشد ۱۷.۲۴ درصدی نسبت به ماه پیش به ۱۴۰ هزار و ۶۴۵ واحد رسید. در عین حال شاخص صنعت هم طی آبان ماه، ۶.۰۲ درصد رشد را تجربه کرد تا آذر را از عدد ۶۶ هزار و ۵۳۵ واحد آغاز کند.

در آبان ماه امسال، ۸۱۳ هزار و ۱۵۳ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۸۱۳ میلیاردریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. این در حالی است که از ابتدای امسال تاکنون، پنج میلیون و ۴۷۳ هزار و ۳۹۷ برگه اوراق مشارکت به ارزش پنج هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال در بورس تهران خریداری شده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.