نرم افزارحسابداری صدگان

انتقال مکانیزه سوابق بیمه‌شدگان

13 959

حسابداراپ

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی از بهبود فرآیند انتقال مکانیزه سوابق بیمه‌شدگان خبر داد و گفت: با صدور دستور اداری به واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور ارسال الکترونیکی سوابق و دستمزد بیمه‌شدگان در دستور کار قرار گرفته است.

پندار سیستم


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، محمدحسن زدا حذف کاغذ از فرآیندهای اداری تأمین‌اجتماعی را برنامه اصولی این سازمان برشمرد و افزود: با الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری امکان افزایش سرعت و دقت و همچنین کارآیی بیشتر برای خدمت به بیمه‌شدگان فراهم می‌شود.
وی الکترونیکی شدن فرآیند درخواست و اعلام سوابق و دستمزد بیمه‌شدگان را نیازمند فراهم شدن امکانات مناسب و بهبود ارتباط بین شعب تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: طی ماه‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقاء حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان انجام شده است و با فراهم شدن تمامی شرایط لازم درحال‌حاضر فرآیند درخواست و اعلام سابقه بیمه‌شدگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارتقاء خدمات الکترونیکی تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: استفاده حداکثری از فن‌آوری اطلاعات بهترین راهکار برای تسریع خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و افزایش رضایتمندی جامعه است و این موضوع از اولویت‌های اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی است.


محل تبلیغ شما

13 نظرات
  1. مریم می گوید

    خواهشا اینقد این مردم ساده رو سر کار نذارین با این سامانه سوابق بیمه ای.چند روزه که میرم تو سایت taminاصلا بازش نمیکنه.واقعا کههههههههههه

  2. شاهرخ می گوید

    این سامانه سوابق بیمه ای.چند روزه که میرم تو سایت taminاصلا بازش نمیکنه

  3. mehdi می گوید

    مسخره کردین ملتو با این سایت سوابق بیمتون فقط بلدین بول بگیرین

  4. شهرام می گوید

    ۳ سال برای هر کاری که میرم بیمه میگم سابقه بیمه خودم رو از اینترنت نمی تونم ببینم الکی یکاری میکنن میگن بر درست شد اینم دروغ جدیدتون خودتون نمی فهمین

  5. ppppp می گوید

    سلام
    ممنون خیلی خوبه
    دستتون درد نکنه

  6. احمد می گوید

    چرا هر جوری میزنیم باز نمکنه

  7. احمد می گوید

    سلام
    من رمز عبور که سریال شناسنامه هست رو تغییر دادم و متاسفانه رمز جدید رو هم فراموش کردم . کسی میدونه چکار باید بکنم. شعبه هم رفتم جوابی نگرفتم .
    با تشکر

  8. محمد می گوید

    خجالت داره

  9. محمد .تل وردی می گوید

    خواهش میکنم اذیت این ملت بیچاره نکنید..اییییییییییییین سایت مشکل داره.راهنمایی.

  10. احمدی می گوید

    هروز چک میکنیم باز نمیشه

  11. محمد می گوید

    چرا‌سوابق‌بیمه‌نمیاد‌بالا‌آدم‌رو‌مسخره‌خودتون‌کردید.واقعااین‌چه‌سایتیه‌جمش‌کنیدبره‌اه

  12. محمد می گوید

    چیزی‌ندارم‌بگم‌ولی‌خجالت‌داره

  13. javad می گوید

    چرا این سایتو باز نمیکنین؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.