نرم افزارحسابداری صدگان

سقف بودجه سال آینده ۱۹۰هزار میلیارد تومان

0 718

حسابداراپ

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور از دلار۲۵۵۰تومانی و نفت بشکه‌ای ۱۰۰دلار در بودجه۹۳ خبر داده و گفته است که سقف بودجه ۱۹۰هزار میلیارد تومان خواهد بود که احتمالاً چهارشنبه به مجلس می رود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد باقر نوبخت صبح امروز (یکشنبه دهم آذرماه) با حضور در فراکسیون رهروان ولایت مجلس به ارائه توضیحاتی درباره لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ پرداخته و گفته است که احتمالاً لایحه بودجه ۹۳ چهارشنبه هفته جاری تقدیم مجلس خواهد شد.

نمایندگان حاضر در جلسه به تسنیم از جزئیات آمارهای ارائه شده توسط معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خبر دادند و گفتند که طبق اعلام آقای نوبخت سقف بودجه امسال ۱۹۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

پندار سیستم

قیمت دلار در بودجه سال بعد که توسط دولت پیشنهاد داده شده حدود ۲۵۵۰ تا ۲۵۶۰ تومان و نفت بشکه‌ای ۱۰۰ دلار است. همچنین پیشنهاد دولت برای سال آینده صادرات یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه میعانات گازی است.

مجموع درآمدهای نفتی در بودجه سال ۱۳۹۳ معادل ۸۰ هزار میلیارد تومان و درآمدهای مالیاتی و عوارض گمرکی ۶۶ هزار میلیارد تومان است که توسط دولت در لایحه پیشنهادی برآورد شده است.

نوبخت همچنین به نمایندگان مجلس توضیح داد، سال آینده فاز دوم هدفمندی یارانه ها با نگاه کمک به تولید و اصلاح شیوه پرداخت یارانه های نقدی اجرا خواهد شد.

اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: در جلسه امروز، آقای نوبخت معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور ضمن وعده برای ارائه لایحه بودجه ۹۳ تا روز چهارشنبه ۱۳ آذر گفت که سقف بودجه عمومی کشور در سال آینده، ۱۹۰ هزار میلیارد تومان در دولت بسته شده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.