نرم افزارحسابداری صدگان

حذف تدريجي توافق براي اخذ ماليات

0 585

حسابداراپ

رئيس سازمان امور مالياتي از حذف تدريجي توافق با اصناف براي دريافت ماليات عملكرد خبر داد و گفت:اكنون ۴۴ درصد هزينه‌هاي جاري دولت از ماليات تامين مي‌شود.

پندار سیستم


به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از فارس، علي عسكري با اشاره به اينكه در حال حاضر اظهار‌نامه‌هاي مالياتي موديان از سوي سازمان امور مالياتي دريافت شده است، اظهار داشت: رسيدگي به دريافتي و پرداختي‌ها از دو ماه پيش آغاز شده است و تا آخر سال مشخص مي‌شود، چه ميزان ماليات بر درآمد موديان افزايش يا كاهش دارد.
رئيس سازمان امور مالياتي در خصوص توافق با اصناف براي اخذ ماليات عملكرد گفت: اگر اصناف در چارچوب قانون توافق كنند، مي‌پذيريم و در صورتي كه تمايل نداشته باشند، براي هر مودي بر اساس قانون عمل خواهيم كرد.
وي افزود: در فرآيند آينده نظام مالياتي موضوعي به نام توافق وجود نخواهد داشت. همه موديان بدون طبقه‌بندي و توافق خواهند بود و در اصلاحيه قانون مالياتي آورده شده است كه در آينده سازمان مالياتي مي‌تواند ماليات تعدادي از موديان را مقطوع تعيين و ابلاغ كند كه توافق را در دل خود دارد.
عسكري تاكيد كرد: سال آينده افزايش نرخي در اخذ ماليات‌ها نداريم.
وي در پاسخ به اين سوال كه سهم ماليات از بودجه جاري دولت چقدر است، تصريح كرد: حدود ۴۴ درصد از هزينه‌هاي جاري از طريق ماليات تامين مي‌شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.